Streetwearowy brand Brain Dead i kultowy brand Dickies z odzieżą roboczą właśnie połączyli siły w celu wydania pierwszej kolaboracyjnej kolekcji, którą zatytułowano „Artisanal Fabrication”.
W skład kolekcji wchodzą podstawowe propozycje. Mamy na myśli takie pozycje jak zapinane na zamek kurtki robocze, spodnie, a także t-shirty, bluzy, płaszcze robocze i inne elementy, które składają się na szeroką gamę. Z kolei Brain Dead wkłada do tej kolaboracji nietypowe kolory, jak chociażby odcień limonkowy, a także zabawne kolorowe grafiki.
Global Chief Marketing Officer Dickies, Sarah Crockett, podzieliła się w komunikacie prasowym słowami:
„Ta kolekcja reprezentuje naszego wspólnego ducha i szacunek dla kreatywności i społeczności oraz tych, którzy stawiają nas na pierwszym miejscu”.
Kyle Ng z Brain Dead dodał:
„Dickies zawsze był dla nas inspiracją ze względu na swoją uniwersalność. Każde dziecko w każdym wieku może wybrać parę Dickies i zastosować ją w swojej kulturze, czy to skateboardingu, muzyce, czy nawet sztuce. To nie tylko produkt, to płótno, które kultury w wielu krajach wykorzystują w inny sposób. Dla nas to doskonały sposób na przekazanie naszej kreatywności naszym fanom”.
Kolekcja Brain Dead x Dickies „Artisanal Fabrication” będzie dostępna na ich stronie internetowej od 27 września.