Aby uczcić 15-tą rocznicę INVINCIBLE®, Carhartt WIP nawiązał współpracę z tajwańskim detalistą i marką, aby stworzyć 7-częściową kolekcję, która realizuje ideę ciągłej ewolucji i odkrywania na nowo uświęconych tradycją klasyków.
W ramach tej współpracy INVINCIBLE® współpracowało z japońskim projektantem Shinsuke Nakadą, który jest znany z prac, które wydobywają elementy klasycznej Americany, jednocześnie reinterpretując DNA obu marek, aby zaoferować świeżą perspektywę. W kolekcji Nakada łączy utylitarne archetypy Carhartta WIP z serią odzieży, która czerpie inspirację ze sprzętu outdoorowego i tajwańskiej kultury połowu krewetek.
W całej kolekcji ubrania mają luźny, szeroki krój, a także funkcjonalne elementy inspirowane outdoorem, takie jak syntetyczny twill, konstrukcję z wieloma kieszeniami i podszewki z siateczki.
W skład kolekcji wchodzą kurtka Chore oraz spodnie Double Knee Pant, bluzy crewneck oraz z kapturem, a także koszule. Asortyment produktów dopełnia czapka bucket hat. Każdy element ma tkaną kwadratową etykietę streetwearowej marki, zaakcentowaną haftem przedstawiającym logo tornado tajwańskiego sklepu.
Kolekcja Carhartt WIP x INVINCIBLE® 15th Anniversary with Shinsuke Nakada jest już dostępna w sklepie internetowym streetwearowej marki oraz na stronie ich azjatyckiego partnera.