Za oknem zima w pełni, ale powoli zerkamy w przyszłość i z niecierpliwością oczekujemy pierwszych cieplejszych tygodni. Podobne odczucia mają w marce Eastlogue i już teraz prezentują swoje propozycje na tegoroczną wiosnę i lato.
Z racji tego, że koreańskie marki z sezonu na sezon zyskują coraz większe zainteresowanie, postanowiliśmy zerknąć na tamtejszy rynek. Jednym z ciekawszych reprezentantów tamtego rynku jest brand założony w 2011 roku przez Lee Dongkiego, którego lookbook widzicie poniżej.
Projektanci koreańskiej marki przy swoich kolekcjach sięgają często po inspiracje do polowań, wędkarstwa, pieszych wycieczek oraz stylistyki wojskowej. W najnowszej kolekcji nie było inaczej, jednak głównym odniesieniem była okres kredy. Kolekcja nosi nazwę „Cretaceous” i odwołuje się do okresu geologicznego od około 145 do 66 milionów lat temu i czerpie inspirację z kolorów naturalnych skał osadowych na Półwyspie Koreańskim.
W kolekcji znalazła się spora ilość koszul, od zwykłych po te z krótkim rękawem. Obok nich znajdziemy zwiewne, luźne i lekkie spodnie, a także lekkie kurtki na chłodniejsze popołudnia. Nie braknie również podstaw jak chociażby bluzy z kapturem. Projektanci przy nowościach sięgają po wzór paisley, kratę i nieregularne przebarwienia.
Świeża kolekcja Eastlogue pojawi się na koniec stycznia w sklepie FR8IGHT.