A.P.C. i END. to dwie potęgi modowe, które od prawie dwóch dekad tworzą razem niezwykłe kolekcje. Tym razem prezentują nam ekskluzywną serię „Coffee Club” – hołd dla kultury kawiarnianej.
Ta trzynastoczłonowa kolekcja to wyraz uznania dla kultury kawiarnianej i dziedzictwa A.P.C. z Paryża, miasta znanego ze swojej miłości do relaksowania się przy filiżance kawy. Kolekcja, zawierająca zarówno akcesoria, jak i odzież, charakteryzuje się unikalnym wzornictwem, które oddaje hołd francuskiej kawowej tradycji – połączeniu kawy i croissanta.
Koszulki, bluzy i torby z nadrukiem przedstawiają autorski rysunek, na którym widnieje duże logo A.P.C. nad kreskówkowym croissantem i filiżanką kawy. Logo to, poprzez crema na kawie, układa nazwę brytyjskiego detalisty END. Na kolekcji znajdziemy także wspólną plakietkę, na której widnieją nazwy obu stron obok croissanta.
Zaprezentowane nowości od A.P.C. x END. są już dostępne w ich sklepie online.