Japoński brand GRAPHPAPER, pod wodzą dyrektora kreatywnego Takayuki Minami, zapoznaje nas właśnie ze swoimi propozycjami na chłodniejszą połowę 2020 roku.
Takayuki podczas projektowania nadchodzącej kolekcji czerpał pełnymi garściami z działalności Dietera Ramsa, jednego z najbardziej wpływowych projektantów na świecie i mistrza funkcjonalizmu. Zaczerpnął on również paletę barw z ponadczasowych i minimalistycznych projektów Ramsa. Chodzi dokładnie o pomarańcz, szarość i biel. Oprócz jednokolorowych pozycji znajdziemy ponadto kilka ciekawych rozwiązań korzystających ze wzoru w kratę.
Efektem wielomiesięcznych prac nad kolekcją jest zestaw propozycji obejmujący w głównej mierze odzież wierzchnią. Na sklepowych wieszakach zobaczymy trencze, funkcjonalne kurtki oraz płaszcze. Obok nich w ofercie pojawią się dodatkowo luźno skrojone spodnie. Projektant przy prezentowanych poniżej propozycjach umiejętnie balansuje pomiędzy stylistyką formalną a odzieżą do codziennego użytku.
Po zapoznaniu się z dołączonym zestawem zdjęć, nowości od GRAPHPAPER możecie szukać w ich sklepie online.