Moncler Genius już drugi raz zaprosiło do stołu projektowego szanowaną japońską markę HYKE. Rezultatem tego spotkania i wymiany pomysłów jest nowa kolekcja utrzymana w utylitarnym i minimalistycznym stylu.
Kierując się pionierskim duchem i pasją do eksploracji, Moncler Genius to kuratorskie podejście do tworzenia. Do kolaboracyjnych przedsięwzięć zapraszają najnowocześniejszych designerów do ponownego wyobrażenia sobie ich archetypów i kodów projektowych.
Ich najświeższym partnerem są przedstawiciele Kraju Wschodzącego Słońca. Marka HYKE powstała w 2013 roku z inicjatywy Hideaki Yoshihary oraz Yukiko Ody. Marka rozkwitła niemalże natychmiast dzięki zauważalnie czystym i minimalistycznym projektom.
Przy tym najnowszym przedsięwzięciu japońska marka sięgnęła między innymi po archiwalne elementy MONCLER z lat 60-tych, które zostały przeprojektowane i zaktualizowane o nowe tkaniny i rzemiosło.
Ich kolaboracyjna kolekcja przynosi kurtki softshell, kamizelki puchowe, kurtki puchowe z kapturem, a także długie pikowane podpinki puchowe oraz pulowery. Dopełnieniem tego zestawu są buty oraz czapki.
Przy tworzeniu nowych propozycji wykorzystano rozwiązanie GORE-TEX INFINIUM™, a całość zabarwiono na kolor czarny.
Nowości ze wspólnej kolekcji HYKE x Moncler Genius wpadły już do ich sklepu online.