Jeśli etos Flight Utility jest reprezentowany przez Air Jordan 33, tak w odzieży jest to 23 Engineered. W najnowszej kolekcji Jordan Brand zestawiono ze sobą nowoczesność z korzeniami amerykańskiego giganta co przełożyło się na coś świeżego – nowoczesna ekspresja koszykarskiej kultury.
„Sposób, w jaki podchodzimy do 23 Engineered, przejawia się w tym jak tworzymy nowe myślenie na temat projektowania poprzez obsesję na punkcie dopasowania, formy i funkcji” – mówi David Creech, wiceprezes ds. Projektowania w Jordan Brand.
Funkcja ma ogromne znaczenie. Wybór materiałów i konstrukcji zależy od potrzeb. Na przykład można skupić się na zapewnieniu lekkiego ciepła jesienią i zimą, przejściowych warstw wiosną lub oddychalności latem. Każda troska znajduje odzwierciedlenie w świeżej perspektywie na temat projektowania lub wyrażania odzieży. Ostatecznie chodzi o celowe projektowanie i kunszt.
Rola kolekcji 23 Engineered ma być wiodącą koncepcją w tworzeniu odzieży Jordan Brand, więc branding i kolorystyka są tak samo celowe jak metody budowy. W ofercie 23 Engineered znajdziemy współczesne podejście do stylizacji z przeszłości oraz kapsułowe kolekcje inspirowane różnorodnością klientów z całego świata.
Z kolei w kolekcji Remastered Suede Lux znajdziemy pozycje, które przypominają klasyczne sylwetki Jordana z odrobiną luksusu. To ewolucja myślenia, które stworzyło kolekcję Wings Washed w 2018 r., to rozwijanie pojęcia dziedzictwa z dala od bezpośredniego odniesienia i wejście w bardziej emocjonalną sferę.
Tymczasem w kolekcji Rivals Collection surowa nostalgia spotyka się z nowoczesnym podejściem, która świętuje historyczną walkę MJ o mistrzostwo w 1991 roku.
Nowości z Jordan Brand widoczne na załączonych poniżej fotografiach pojawi się w ich oficjalnym sklepie już w lipcu bieżącego roku.