Karrimor Japan specjalizujące się w odzieży outdoorowej, rozszerzając swoje spojrzenie na codzienną scenerię życia, nie odchodzi od swojej pierwotnej wizji praktycznej funkcjonalności i odzieży zorientowanej na użyteczność, o czym świadczy najnowsza kolekcja na sezon wiosenno letni trafnie zatytułowana „Utility”.
Ryota Yamada nadaje utylitarnego klimatu przedstawiając nowości na terenie londyńskiej Moncada Brewery, czyli w środowisku produkcyjnym przeplecionym z osobistym wyposażeniem ochronnym, takim jak okulary ochronne i rękawiczki.
Pośród zaprezentowanych nowości widzimy między innymi damskie koszulki ze wspinaczkowymi grafikami, które połączone są z luźnymi jeansami i butami wspinaczkowymi. Z kolei jasnożółta kurtka Phantom, ich klasyczna kurtka przeciwdeszczowa, jest stonowana przez ciemne spodnie.
Ochronę i wygodę w cieplejsze dni mają zapewnić lekkie, wiatro- i wodoodporne kurtki Triton i spodnie. Na uwagę zasługuje również kurtka Beaufort 3L z lekko dopasowaną konstrukcję i z podniesionymi kołnierzami, z kolei na nieoczekiwane zmiany pogody przyda się poncho z dużym logo na piersi. To tylko wycinek tego co oferuje japońska marka.
Zapoznajcie się z poniższą galerią zdjęć z nowościami od Karrimor Japan i jeśli coś Wam wpadnie w oko to odwiedźcie ich sklep online.