Kith i TaylorMade po raz drugi łączą siły, prezentując kolekcję, która zaskakuje połączeniem mody i innowacji.
Po zeszłorocznym sukcesie, marki ponownie zaskakują fanów golfu i stylu. Kolekcję promuje sam Jimmy Fallon, który dodaje jej blasku i energii.
Kolekcja obejmuje nie tylko kije golfowe, ale także szeroką gamę ubrań, butów i akcesoriów. Wśród sprzętu wyróżniają się kije K790 z efektem gradientu, które zyskują ciemniejszy kolor od 4-iron do pitching wedge. Na driverach znajdziemy charakterystyczne logo Kith w kolorach różowego złota lub czerni.
W kolekcji odzieżowej uwagę przykuwa koszula z ilustracją Pebble Beach Golf Links oraz zielona nylonowa wiatrówka. Kolekcja zawiera także kolorowe polo inspirowane piłką nożną.
Wybrane produkty są już dostępne w pop-up store w Pebble Beach, a pełna kolekcja pojawi się online 7 czerwca na stronie internetowej Kith.