- Reklama -NikeNike

Nowa kolekcja Le Chalet wprowadza modę na zimową przygodę

Moda spotyka naturę w najnowszej kolaboracji Maison Kitsuné i and wander na sezon jesień/zima 2023. Łączy ona ducha Paryża z pasją do odkrywania natury.

Dla tych, którzy jeszcze nie znają marki and wander, powstała ona w 2011 roku z pasji dwóch projektantów, Keity Ikeuchi i Mihoko Mori, którzy wcześniej pracowali razem jako projektanci w ISSEY MIYAKE. Ich celem było tworzenie mody, która sprawi, że przebywanie w górach będzie tak samo przyjemne, co noszenie codziennych ubrań. Ich kreacje łączą wyrafinowany styl high fashion z funkcjonalnością ubrań outdoorowych.

Natomiast Maison Kitsuné, założone w 2002 roku przez Gildasa Loaëca i Masayę Kuroki, to marka, która oferuje nie tylko modę (Maison Kitsuné), ale także muzykę (Kitsuné Musique) i kawiarnie, restauracje oraz bary (Café Kitsuné). To marka, która od dwudziestu lat zdobywa serca fanów na całym świecie.

Przechodząc do głównego tematu tego artykułu – inspiracją dla tej kolekcji jest Le Chalet – wyobrażona grupa przyjaciół i rodziny, którzy uciekają z miasta, by spędzić weekend na ośnieżonym szczycie góry. Kolekcja ta łączy charakterystyczne cechy obu marek, tworząc idealną garderobę na zimę.

W kolekcji Le Chalet odnajdziemy nawiązania do starych uniformów narciarskich i sportowej mody lat osiemdziesiątych. Współczesne kroje i proporcje nadają kolekcji nowoczesnego luzu, a grafiki Maison Kitsuné ożywiają świąteczne swetry. Funkcjonalność and wander odnajdujemy w odzieży, która sprawdzi się podczas mroźnych dni na świeżym powietrzu. To kolekcja, którą nosimy, bawiąc się z przyjaciółmi zarówno na górskich szczytach, jak i w mieście.

Jeśli jesteś zainteresowany tą kolekcją, prezentacja ekskluzywna miała miejsce 19 października w Tokio, a globalna premiera nastąpi 26 października w sklepie online oraz w butikach Maison Kitsuné i and wander na całym świecie.

Ten post może zawierać linki afiliacyjne.

- Reklama -NikeNike

ZOBACZ NASTĘPNE NEWSY: