Kiedyś pisaliśmy raz na miesiąc, w ostatnich sezonach raz na tydzień, a kilka ostatnich dni pokazuje, że o japońskich markach piszemy niemalże codziennie. Dziś dla przykładu zapoznacie się z wiosenno letnimi propozycjami marki Meanswhile, która niedawno otworzyła swój pierwszy sklep stacjonarny w Tokio.
Etos projektowania marki mówi, że odzież jest narzędziem „najbliższym ciału”. Jest to filozofia, która według marki pomoże jednostkom „spersonalizować ich styl”, oferując ubrania, które „zmieniają się i dostosowują wraz ze zużyciem”.
Jeśli chodzi o marynarki czy koszule to kolekcja jest w dużej mierze luźno skrojona i z szerokimi barkami. Pośród nowości znajdziemy ponadto pokaźną liczbę kurtek i kamizelek, którym towarzyszą puchówki, płaszcze i kurtki przeciwdeszczowe. Luźne spodnie, szorty, a także czapki i torby dopełniają cały świeży zestaw propozycji na nadchodzące tygodnie.
Kolekcja porusza się po bardziej utylitarnej estetyce i wykorzystuje odcienie beżu, szarości i koloru piaskowego, a dla przełamania wprowadzono czerń.
Zapoznajcie się z poniższą galerią zdjęć, która prezentuje nowości od Meanswhile. Jeśli coś Wam wpadnie w oko to z czasem szukajcie tego w ich sklepie online.