Salehe Bembury, były projektant Versace i Yeezy, wjechał w rynek na własnych zasadach, działając jako wolny strzelec. Jego liczne sneakersowe i… chodakowi kolaboracje wyrobiły mu markę. Teraz idzie o kolejny krok do przodu i prezentuje wspólną kolekcję z Moncler Genius.
Kolekcja jest inspirowana wzajemną miłością do spędzania czasu na świeżym powietrzu. Rezultaty opisywanego przedsięwzięcia na nowo definiuje odzież outdoorową, kładąc nacisk na kolor, kształt i funkcjonalność, ukazując szczególny kreatywny styl Salehe.
Ta kampania jest dialogiem na temat humanizacji luksusu. Moim celem jest harmonijne zrównoważenie DNA Moncler z dziedzictwem outdooru. Ta kolekcja ucieleśnia zestawienie etosu rzadko spotykane w obu środowiskach. – mówi Salehe Bembury
Kolekcja Moncler ēquipements, z której kluczowe propozycje zostały zaprezentowane w poniższej galerii zdjeć, została nazwana na cześć archiwalnej linii wspinaczkowej Moncler z późnych lat 50.
Kampania ēquipements przedstawia grupę wędrowców obcujących z żywiołami na leśnej trasie inspirowanej Kalifornią, uchwyconą przez Halę Matar i sfotografowaną przez Lauren Kim.
Premiera kolekcji Moncler x Salehe Bembury odbędzie się już 14 lipca w wybranych sklepach stacjonarnych oraz poprzez ich sklep online.