- Reklama -NIkeNIke

N.Hoolywood przedstawia kolekcję Test Product Exchange Service o wojskowo sportowym charakterze

Japońska marka N.Hoolywood, pod kierownictwem Daisuke Obamy, serwuje nam nowa kolekcję zatytułowaną Test Product Exchange Service. Została ona stworzona na pierwsze tygodnie sezonu wiosennego.

Brand z Kraju Wschodzącego Słońca w pracach nad kolekcją czerpał inspirację z lat 80-tych XX wieku, inspirował się sprzętem wojskowym z tamtego okresu i stworzył lookbook w zabytkowej siłowni z efektem analogowym, aby odtworzyć wyjątkową atmosferę.

Mamy zatem lekkie kurtki, szorty, jak również zestawy dresowe i różnego typu koszulki. Zgodnie ze stylistyką tamtych lat, większość propozycji nadchodzi w luźnych i obszernych krojach. Oczywiście pojawiają się one w wojskowych barwach, czyli w beżu, brązie, czerni oraz zgniłej zieleni.

Choć inspirowana stylem vintage, linia jest bardzo współczesna w swojej konstrukcji i materiałach.

Pierwsza część kolekcji jest już dostępna do kupienia na stronie internetowej N.Hoolywood. Spodziewaj się kolejnych dropów w nadchodzących miesiącach.

Ten post może zawierać linki afiliacyjne.

- Reklama -NIkeNIke

ZOBACZ NASTĘPNE NEWSY: