Za oknem nie ma śniegu, ale sama temperatura nie rozpieszcza. Zatem nowe puchowe kurtki powstałe we współpracy pomiędzy duetem Nanga x Brain Dead mogą być kusząca pozycją.
Amerykańska marka to kreatywny kolektyw artystów i projektantów z całego świata. Dzięki przełomowemu podejściu opartemu na grafice marka czerpie inspiracje z postpunka, undergroundowych komiksów i ducha subkultur. Ten brand to nie jedna osoba ani jeden pomysł. Znajduje się w przestrzeni między ludźmi.
Z kolei Nanga to japońska marka założona w 1941 roku przez Akirę Yokotę. W swojej działaności wykazują się starannością i dbałością o szczegóły, aby produkować wysokiej jakości odzież, śpiwory i kurtki puchowe.
Rezultatem wymiany koncepcji pomiędzy wspomnianą dwójką jest wspólna mini kolekcja na chłodniejszy początek bieżącego roku. W ich ofercie pojawia się lekka zapinana na zamek 'koszula’ puchowa, bez kołnierzyka i z niedopasowanymi kolorystycznie rękawami oraz przednimi kieszeniami na piersiach Dochodzi do tego oczywiście kurtka z kołnierzem, gęsto wypełniona białym gęsim puchem. Dopełnieniem tego zestawu jest śpiwór dla jednej lub dwóch osób. Oczywiście w podobnej stylistyce, co dwie poprzednie pozycje.
Kolekcja kurtek puchowych Nanga x Brain Dead zadebiutuje w ich sklepie online już 10 stycznia.