Na ekranach swoich urządzeń widzicie właśnie rezultat wymiany pomysłów i uderzenia koncepcji pomiędzy markami Nanga x F/CE. Efektem ich wspólnych działań jest poniżej zaprezentowana kolekcja kurtek na tegoroczną jesień oraz zimę.
Nanga powstała w 1941 roku i została założona przez Akirę Yokotę. Nazwa japońskiej firmy pochodzi od nazwy jednej z najtrudniejszych do zdobycia gór – Nanga Parbat. Celem marki jest tworzenie produktów, które mogą sprostać wyzwaniom w najbardziej drastycznych warunkach. Z kolei F/CE., znane wcześniej jako FICOUTRE, powstało w 2010 roku z inicjatywy Satoshi Yamane, który chciał połączyć modę z funkcjonalnością zaobserwowaną w sprzęcie i odzieży kempingowej.
Powracając do samej kolaboracyjnej kolekcji. Na sklepowych półkach pojawiają się duchowe kurtki z kapturem, długie puchowe płaszcze oraz pikowane poziomo puchowe kurtki z delikatnie błyszczącą powłoką. Oczywiście wymienione propozycje pojawią się w kilku rozmaitych krojach, rozwiązaniach oraz kolorystykach. Paleta barw, po której krążyły obie marki, obejmuje odcienie khaki, koloru oliwkowego, czarnego, jak również szarego i granatowego.
Większość propozycji jest zaprojektowana tak, aby ochronić Was przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, stąd wodoodporność, wiatroszczelność oraz oddychalność zastosowanych rozwiązań i materiałów.
Nowości ze wspólnej kolekcji Nanga x F/CE. pojawiły się już w sklepie root-store.