NEXUSVII. wkracza w sezon jesienno zimowy 2025 roku z kolekcją, która łączy funkcjonalność z artystyczną ekspresją.
Japoński label, znany z filozofii „MULTIPLE MANIAXX & TECHNIXX”, ponownie redefiniuje pojęcie nowoczesnego stylu, czerpiąc z mądrości przodków i rzemieślniczej precyzji.
W kampanii autorstwa Misuzu Otsuki zobaczymy kolorowe kadry inspirowane kulturą fast foodu – kontrastujące z dopracowaną konstrukcją ubrań. W kolekcji znalazły się kurtki z haftami, denimowe spodnie, bluzy, czapki i efektowna varsity jacket z rękawami ze skóry. Wśród nowości pojawia się też limitowana współpraca z Playboyem, balansująca między ulicznym luzem a nostalgią za latami 2000.
NEXUSVII. pozostaje wierny swojej idei – tworzyć ubrania, które przetrwają próbę czasu i pasują do współczesnego stylu życia. Premiera już wkrótce w sklepie online i butiku w tokijskim Shibuyi.









































