Brytyjska marka Palace Skateboards na nowo reinterpretuje archiwalne elementy z partnerstwa adidas i Yohji Yamamoto, które tworzyły kolekcje adidas Y-3.
Aby odpowiednio nagłośnić to kolaboracyjne przedsięwzięcie, duet prowadzi aforystyczną kampanię, która oddaje buntowniczego ducha Y-3 i lekceważący humor Palace. Dzięki reżyserii artysty wizualnego Jacka Davisona i stylizacjom Robbiego Spencera, ikona piłki nożnej Zinedine Zidane i legenda skateboardingu Lucas Puig tworzą swego rodzaju odę do dziedzictwa sportowego.
Krótki film przedstawia „charyzmatyczne tête-à-tête”, które pokazuje oszałamiający obraz tego, co dzieje się z ruchem przy połączeniu piłki nożnej i jazdy na deskorolce.
Co do samej kolekcji to w poniższym lookbooku pokazano jedynie kluczowe pozycje. Mowa o dresowym zestawie z rozpinaną bluzą, który został dopełniony t-shirtami.
Oczywiście oferta będzie znacząco szersza. Będziemy mogli zakupić również zimowe kurtki puchowe, rozpinane bluzy dresowe, lekkie kurtki na cieplejsze dni i spasowane do nich spodnie, a także wiatrówki z kapturem w neonowych barwach. Dochodzą do tego koszulki piłkarskie, bluzy z kapturem, różne czapki oraz buty, plecak i piłka do nogi.
Oprócz logotypów wspomnianych dwóch marek, kolekcję dopieszcza logo TriFerg, charakterystyczny motyw brytyjskiego brandu.
Premiera wspólnej kolekcji Palace x adidas Y-3 ustawiona jest na 11 listopada bieżącego roku. Odbędzie się ona w ich sklepach stacjonarnych oraz poprzez sklep online, gdzie zaprezentowano już nadchodzące propozycje.