Po miesiącach plotek i przecieków Palace i Nike w końcu ujawniają swoją pierwszą wspólną kolekcję – „P90”.
To projekt, który łączy kulturę skate, futbol i styl Y2K w jednym wybuchowym miksie. Inspirowana legendarną linią Total90, kolekcja przenosi nas z powrotem do czasów, gdy Wayne Rooney nosił rozjaśnione włosy, a londyńskie ulice tętniły grime’em.
W kampanii, sfotografowanej przez Alasdaira McLellana, występują ikony sportu i muzyki: Wayne Rooney, Leah Williamson, Reece James oraz raper Giggs. Na zdjęciach widać to, co zawsze było DNA Palace – luz, humor i autentyczność.
W kolekcji znajdziemy dresy z połyskującego nylonu, bluzy, koszulki i buty Nike Total 90 III ozdobione logo, które łączy Tri-Ferg z Swooshem.
Ale „P90” to coś więcej niż drop. To manifest o powrocie do korzeni i budowaniu wspólnoty. Oba brandy stworzyły w Manor Place w południowym Londynie nowe centrum społecznościowe z darmowym skateparkiem, boiskiem i galerią. Dla współzałożyciela Palace, Leva Tanju, to symboliczny powrót do domu – dosłownie kilka minut od miejsca, gdzie wszystko się zaczęło.
Jak mówi Tanju: „Każdy dziś robi kolaby na szczoteczkach do zębów. My chcieliśmy zrobić coś, co naprawdę ma znaczenie”.
Premiera Palace x Nike „P90” już 31 października na stronie Palace i w aplikacji Nike SNKRS.























