- Reklama -Nike Air MaxNike Air Max

PHENOTYPE z kolekcją „Take Part Not a Piece”

Polska firma PHENOTYPE to już zdecydowanie utytułowany gracz na naszym rodzimym podwórku. Pomimo tylu kampanii, które gościły także na łamach naszego magazynu, ekipa ta ciągle potrafi zaskakiwać. Celowo napisaliśmy ekipa, ponieważ brand przeszedł ostatnio kilka kluczowych modernizacji. Aczkolwiek bez obaw. CEO dalej jest ten sam i jak zwykle trzyma rękę na pulsie. Jednak do jego drużyny dołączyły dwie zaufane osoby i trzeba przyznać, że ten ruch od razu widać w poniższym materiale promocyjnym. Zmiana zdecydowanie przeniosła się na jakość ubrań, jak i same projekty. 

Inspiracja:

Inspiracją do Take Part Not a Piece jest sam przemysł odzieżowy. Umówmy się, ale dobrze wiemy, że nie zawsze funkcjonuje on w odpowiednim systemie produkcyjnym, mając negatywny wpływ na dobro naszej planety. Dlatego też PHENOTYPE cały czas stara się o ograniczanie metod czy surowców, przyczyniających się do pogorszenia stanu środowiska. Mowa tutaj chociażby o nieekologicznych sposobach pakowania, a podczas selekcji materiałów wybierane są dzianiny o charakterystyce wydłużającej żywotność produktu. Wszystko to z myślą o ruchu slow-fashion, bowiem im dłużej możemy cieszyć się swoimi ubraniami, tym mniejsza jest potrzeba produkowania nowych partii. Oczywiście to nie jest tak, że ten warszawski brand nagle stał się eko-świrem. Nie o to tutaj chodzi. Nic z tych rzeczy, ale jeśli na horyzoncie pojawia się szansa, że produkcja odzieży będzie nieco mniej obojętna na środowisko to czemu z niej nie skorzystać? 

Sama kolekcja:

Dobra mamy już tak naprawdę opisany główny motyw tego zestawu. Natomiast co tutaj znajdziemy? Tym razem PHENOTYPE przygotowało nam kilka niezłych setów, dostępnych w szerokim wachlarzu kolorystycznym. Paleta jest bardzo bogata, nie zabraknie tutaj klasyki w postaci ciemnych kolorów czy brązu oraz beżu. Ale to co cieszy również oko to przede wszystkim pastelowe odcienie. Wjeżdża pomarańcz, błękit, niebieski czy odcień mięty. Kolory są chyba tutaj najmocniejszym graczem zaraz obok wzorów. No właśnie napisaliśmy o „niezłych setach”, ale co wchodzi w ich skład? Spieszymy z odpowiedzią – oversize’owe bluzy z kapturem, koszulki, szorty, a także czapki „bejsbolówki”. Do tego dochodzą jeszcze piknikowe torby, będące świetnym uzupełnieniem całości. 

Po więcej nowości koniecznie udajcie się na oficjalną stronę internetową tej marki, a także odwiedźcie ich profil na Instagramie. 

lookbook phenotype 1

Phenotype z kolekcją Take Part Not a Piece16 Phenotype z kolekcją Take Part Not a Piece15 Phenotype z kolekcją Take Part Not a Piece14 Phenotype z kolekcją Take Part Not a Piece13 Phenotype z kolekcją Take Part Not a Piece12 Phenotype z kolekcją Take Part Not a Piece11 Phenotype z kolekcją Take Part Not a Piece10 Phenotype z kolekcją Take Part Not a Piece8 Phenotype z kolekcją Take Part Not a Piece9 Phenotype z kolekcją Take Part Not a Piece7 Phenotype z kolekcją Take Part Not a Piece6 Phenotype z kolekcją Take Part Not a Piece5 Phenotype z kolekcją Take Part Not a Piece4 Phenotype z kolekcją Take Part Not a Piece3 Phenotype z kolekcją Take Part Not a Piece2

- Reklama -Nike Air MaxNike Air Max

ZOBACZ NASTĘPNE NEWSY: