Reebok wprowadza na rynek nową kolekcję odzieży zatytułowaną „Yard Love”, która nawiązuje do bractw i stowarzyszeń dla czarnoskórych mieszkańców Ameryki.
Kolekcja, oferowana w kolorach używanych przez różne czarnoskóre organizacje, została stworzona, aby rzucić światło na ważną pracę tych organizacji i oddać hołd tym, którzy walczyli z izolacją rasową i barierami rasowymi na kampusach uniwersyteckich. Kolekcja została zaprojektowana, aby pokazać dumę i doskonałość tych społeczności.
Podkreślając jedność między tymi grupami, kampania kolekcji obejmuje szereg pracowników Reebok, z których niektórzy są członkami bractw i stowarzyszeń, którymi kolekcja jest inspirowana.
Kolekcja obejmuje siedem bluz z kapturem i siedem T-shirtów w następujących barach kolorystycznych: fioletowy/złoty, niebieski/biały, czerwony/biały, różowy/zielony, a także niebieski/złoty, czarny / złoty oraz brązowy / złoty.