W połowie czerwca mieliśmy okazję zapoznać się ze wstępną kolekcją Stampd przed sezonem jesiennym, którą zatytułowano „City of Angels”. Dziś mamy dla Was już kolekcję właściwą, której przeznaczeniem jest sezon jesienny.
Oakland Raiders byli nieprzeciętną drużyną we wczesnych latach 90-tych. Byli niekonwencjonalni i stworzyli ścieżkę spuścizny własnego zespołu. Ich czarno-srebrne logo było dumnie reprezentowane nie tylko przez ich zbuntowanych fanów, ale także przez młodzieżowe ikony popkultury, takie jak NWA. Postawa stojąca za tą erą może zaczynać się od sportu, jednak wykracza ona poza kontrkulturę grunge i początki kultury ulicznej lat 90-tych. Stampd wspomina nostalgię ducha tej epoki wraz ze swoją jesienną kolekcją „LA Counterculture”.
Logo Stampd zostało wymyślone na nowo, tym razem z efektem ściekania farby, inspirowanym efektem malowania graffiti. Gotyckie czcionki i spiczasta typografia graffiti zdobią przód i rękawy t-shirtów, bluz z kapturem i kurtek koledżówek.
Kalifornijski brand uwielbia włączać do kolekcji nadruk zwierzęcy i tym razem wybrano zebrę. Niezbędne w tej kolekcji są również flanelowe propozycje. Dochodzi do tego przerozmiarowana koszulka hokejowa, którą można miało zestawić z ich dresowymi spodniami czy odzieżą roboczą, która jest nawiązaniem do anarchistycznej mentalności młodzieży z lat ’90.
Nowa kolekcja Stampd „LA Counterculture” na sezon jesienny będzie dostępna w ich sklepie online już od 16 lipca.