Pierwsza tegoroczna kolekcja Stampd wynosi tekstury i pinstripe na inny poziom, włączając je do nowego arsenału kluczowych sylwetek na sezon wiosenno letni 2023 roku.
Kapsuła, którą zatytułowano „Street Dreams”, czerpie inspirację z chromowanych wykończeń samochodowych, dzieląc się tym poprzez marzycielską perspektywę skatera z So-Cal za pośrednictwem monochromatycznej, niezbędnej w podróży marki.
Stonowane abstrakcyjne odcienie kolorów stanowią tło, pomagając ożywić wyróżniającą się grafikę inspirowaną płomieniami w kolorze srebrnego chromu. Marka debiutuje nowym logo, które przedstawia wersję buntowniczego ducha grunge z połowy lat 90-tych. Duże, chromowane logo „S” z wykończeniami inspirowanymi Kennym Howardem odsłania bardziej surową tożsamość stojącą na zwykłym logo Stampd.
Kolekcja STAMPD będzie dostępna od 21 stycznia w ich sklepie online.