W tym wpisie zapoznamy Was z wiosenno letnimi propozycjami duńskiej marki Wood Wood, a zrobimy to poprzez zestaw fotografii z ich najnowszego lookbooku.
Ich pierwsza dostawa na tegoroczną wiosnę i lato kręci się wokół swobody ruchu i postępowego świata sportu, w którym ruch jest główną cechą. Utrzymane w ich odrębnym wszechświecie, graficzne zastosowania ikonografii i wypowiedzi komunikują ich pozycję, tworząc poczucie przynależności.
W tym sezonie powraca często wykorzystywany motyw kamuflażu. Charakterystyczny nadruk jest autorskim projektem stworzonym na wyłączność dla Wood Wood. Wykorzystuje on kluczowe kolory sezonu i jest dostępny w wielu produktach z kolekcji. W ich ofercie znajdziemy również pozycje z jeansu pokrytego stonowanym nadrukiem na całej ich powierzchni. W nadchodzącym sezonie doświadczymy również powrotu anoraku Lenny z lekkiego poliestru z recyklingu, w komplecie z dopasowanymi spodniami Hampus.
Opisywane i prezentowane poniżej nowości znajdziecie w sklepach stacjonarnych Wood Wood oraz w ich sklepie online.