Początek roku w wykonaniu duetu adidas i Yohji Yamamoto jest bardzo owocny. Dziś przedstawiają drugą część swojej wiosenno letniej kolekcji Y-3.
Rekontekstualizując swoje własne charakterystyczne archetypy, Y-3 w przewrotny sposób przedstawia na nowo szereg ubrań, obuwia i akcesoriów z wysoce funkcjonalnymi detalami i sylwetkami.
Zainspirowany dziedzictwem użytkowej odzieży roboczej japońskiego projektanta, w rozdziale drugim Y-3 powraca do dwóch podstawowych zasad kwintesencji arsenału marki: projektowania gotowego do użytku w outdoorze i funkcjonalnych detali.
Awangardowa wrażliwość Yohjiego nabiera nowego znaczenia, gdy techniczna swoboda przejawia się w doborze odzieży i akcesoriów, które są żarliwie ożywiane dzięki elastycznym detalom – w tym specjalnym tkaninom, zatrzaskom, ramiączkom i asymetrycznym krojom.
Drugi rozdział kolekcji Y-3 na sezon wiosenno letni będzie dostępna od 7 kwietnia na stronie internetowej adidasa, w sklepach Y-3 oraz u wybranych sprzedawców detalicznych na całym świecie.