- Reklama -Nike Black FridayNike Black Friday
Strona głównaLifestyleInneMcDonald's ujawnił jak będą wyglądały nowe opakowania

McDonald’s ujawnił jak będą wyglądały nowe opakowania

Na początek nowej dekady amerykański gigant McDonald’s startuje z nowymi projektami opakowań na swoje dania. Nowa identyfikacja jest owocem wieloletniej współpracy z agencją kreatywną Pearlfisher.

Nowa, zabawna perspektywa odchodzi od obecnych, widocznych na opakowaniu wiadomości, skupiając się na graficznych przedstawieniach ikonicznych elementów menu. Mowa chociażby o falach na kartoniku przy Filet-O-Fish czy topionym serze i bułce z sezamem przy hamburgerach.

McDonald’s i Pearlfisher wzięli również pod uwagę procesy operacyjne w restauracjach, projektując każdą papierową owijkę, pudełko i opakowanie z recyklingu tak, aby można je było łatwo zidentyfikować na całym świecie.

Identyfikowalne, radosne i proste ilustracje służą również do zapewnienia spójnej identyfikacji wizualnej McDonald’s na każdym rynku, na którym działa.

nowe opakowania mcdonalds 1 nowe opakowania mcdonalds 2 nowe opakowania mcdonalds 3

nowe opakowanie mcdonalds 1 nowe opakowanie mcdonalds 3 nowe opakowanie mcdonalds 4 nowe opakowanie mcdonalds 5 nowe opakowanie mcdonalds 6

- Reklama -Nike Black Friday
- Reklama -Nike Black Friday

ZOBACZ NASTĘPNE NEWSY: