Firma Michaela Rubina Fanatics, JAY-Z, Meek Mill, Lil Baby oraz kilku innych partnerów w miniony piątek kupiło markę Mitchell & Ness!
Ten kultowy już brand powstał w 1904 roku i po dziś jest wiodącym producentem sportowych retro koszulek i różnych licencjonowanych produktów. Firma ma również kilka umów z NBA, NFL, MLB, MLS i różnymi szkołami NCAA.
„Moda jest cykliczna, ale klasyka jest wieczna” – powiedział Jay-Z w oświadczeniu. „Mitchell & Ness to prawdziwy klasyk. Byłam wczesnym fanem marki, a także częścią odejścia od odzieży sportowej. Jestem dumny, że mogę odegrać niewielką rolę w jej przywracaniu, a w niektórych przypadkach przedstawieniu autentyczność i jakość marki Mitchell & Ness nowemu pokoleniu”.
Umowa ma na celu wzmocnienie licencjonowanego przemysłu produktów lifestylowych i sportowych poprzez połączenie ustanowionego modelu biznesowego Mitchell & Ness z nowoczesną platformą Fanatics.
M&N będzie nadal istnieć jako samodzielny podmiot w ramach działu handlowego Fanatics. Obecny dyrektor generalny marki, Kevin Wulff, pozostanie na tym samym stanowisku i będzie podlegał prezesowi Fanatics, Joe Bozichowi.
„Mitchell & Ness to kultowa marka i pionier w naszej branży” – komentuje Michael Rubin. „Jestem niesamowicie podekscytowany, że Fanatics może współpracować z tą niesamowitą grupą innowacyjnych właścicieli, aby pracować na i tak już silnej działalności firmy, która utrzymuje odpowiedni poziom kultury przez ponad 100 lat. Dorastając jako dziecko w Filadelfii, postrzegaliśmy Mitchell & Ness jako oznakę dumy i naprawdę wierzę, że ta legendarna marka nie ma granic”.