- Reklama -NikeNike
Strona głównaStylStreetwearNOAH przedstawiło kolekcję „Gone Fishing”

NOAH przedstawiło kolekcję „Gone Fishing”

Nowojorski brand NOAH, za którym stoi Brendon Babenzien, były dyrektor kreatywny Supreme, serwuje nam nową mini serię „Gone Fishing”.

Motywem przewodnim jest wypad na ryby… do swojej łazienki i wanny, co nawiązuje do obecnej sytuacji związanej z wirusem i zakazem wychodzenia z domu. Koszulki pojawiły się w trzech wersjach kolorystycznych. Drugim motywem są muszle ułożone na kształt olimpijskich okręgów. Tu również mamy trzy warianty kolorystyczne. Na koniec dołożono kolorową koszulkę rugby na długi rękaw oraz zestaw szortów w czterech kolorach. Zapoznajcie się z nowościami poprzez dołączone poniżej fotografie.

Premiera kolekcji NOAH „Gone Fishing” odbyła się 14 maja w ich sklepie online.

NOAH Gone Fishing 1

NOAH Gone Fishing 8 NOAH Gone Fishing 3 NOAH Gone Fishing 4

NOAH Gone Fishing 7 NOAH Gone Fishing 5 NOAH Gone Fishing 6

Ten post może zawierać linki afiliacyjne.

- Reklama -Nike
- Reklama -NIke

ZOBACZ NASTĘPNE NEWSY: