Nowojorski brand NOAH po ostatniej kolaboracji z Whitney Museum powraca do nas z nową mini kolekcją „Oysterman Mascot”, z którą zapoznacie się bliżej poprzez wklejone pod tekstem foty.
Twórca marki Brendon Babenzien przekonuje, że przy tworzeniu swojej marki głównym zamysłem było uchwycenie ducha natury i spokoju, kojarzącego się z szumem wody czy też nawiązanie do gości, którzy surfują, łowią ryby czy pracują na dokach. Przy takim wstępie nawiązanie do ostryg w najnowszej kolekcji wydaje się jak najbardziej logiczne.
Świeża kolekcja tym razem wspiera Billion Oyster Project, ekologiczną organizację non-profit z siedzibą w Nowym Jorku, która zobowiązała się do przywrócenia miliarda ostryg do New York Harbor.
W skład kolekcji wchodzą koszulki z krótkim rękawem w wielu kolorach, z graficznym nadrukiem z przodu i na środku, a także bluzy z okrągłym dekoltem i tym samym logo. Motyw pojawia się również na czapce w dwóch kolorach, a także na torbie, butelce na wodę i kubku.
Sprzedaż kolekcji NOAH „Oysterman Mascot” ruszy już 10 października w ich sklepie online, a uzyskany dochód zostanie przekazany na wyżej wspomnianą organizację.