Nieżyjący już Keith Haring i jego dzieła po dziś dzień wzbudzają podziw u niezliczonej rzeszy fanów, więc nie dziwi fakt, że szereg brandów stara się rozpowszechniać jego talent na swoich produktach. Jedną z najnowszych marek, które korzystają z jego dziedzictwa jest kalifornijski brand Diamond Supply Co, za którym stoi Nick Tershay.
„Kiedy byłem dzieckiem, byłem wielkim fanem Keitha Haringa” – wyjaśnia Nick Tershay, założyciel Diamond Supply Co. „Miałem koszulę Keith Haring South Africa i cały czas ją nosiłem. Wspaniale jest móc współpracować z artystami, których szanowałem jako dziecko ”.
W ofercie tej marki znajdziemy głównie bluzy z kapturem, longsleeve’y, a także t-shirty ozdobione postaciami z dzieł Haringa. Moc kolorów lub rozbudowane grafiki od razu przykuwają uwagę. Kolekcja została dopełniona szortami, spodniami dresowymi, a także czapkami, które zaprojektowano w podobny sposób.
Widoczne poniżej nowości z kolekcji Keith Haring x Diamond Supply Co pojawią się w ich sklepie online już 20 listopada.