Z okazji 30 lecia czterocyfrowej serii ZX na sklepowe półki zostanie wysłany całkiem nowy model mający być domknięciem całej historii. Mowa o adidas ZX 10000, o których pisaliśmy już pod koniec listopada. Niemiecki brand wprowadzając na rynek nowy produkt uderzy z grubej rury serwując nam kolaborację z berlińskim butikiem Overkill. Poniżej postaramy się Wam przybliżyć świeży projekt „I Can If I Want”, który powstał we współpracy z linią adidas Consortium.
Opisem samych butów zajmiemy się w osobnym wpisie, który będzie prezentował ich pierwszą kolorystykę. Tu zajmiemy się tym co upichcił Marc z Overkill z ekipą designerów linii Consortium.
Nazwa projektu bazuje na sloganie adidas Torsion z oryginalnej kampanii z 1989 roku, ale z małym miksem. Hasło „I WANT, I CAN!” ewoluowało w kierunku: „I CAN IF I WANT”. Z racji tego, że nowe ZX10000 są swego rodzaju domknięciem czterocyfrówek główną inspiracją były najpopularniejsze kolorystyki sprzed lat. Widoczne tu efekty ich pracy to tak jakby „the best of”. Wzorowano się na modelach z przedziału ZX 1000 – ZX 9000 oddity i ZX 5000 – 9000 “Hydra”. No, ale jak zmontować tyle wersji w jeden projekt? Overkill dał radę, pokombinowali, popracowali i efekty widać poniżej. To właśnie stąd wzięła się ta nazwa: Jeśli chcę to mogę.
Ale wiecie co jest najlepszego w tym projekcie? Ano to, że dostajecie w powiększonym kartonie nie dwa buty z pary, a trzy! Tak, dokładnie! Dwa buty w komplecie i trzeci w dodatkowej kolorystyce i od Ciebie zależy jak je będziesz nosił. Pojedyncza kolorystyka jest wybierana losowo, ale klient może mieć wpływ na to, by był to lewy lub prawy.
Premiera niesamowitego projektu Overkill x adidas Consortium ZX 10000 C „I Can If I Want” przewidziana jest na 9 lutego podczas specjalnego eventu, o którym dowiecie się pod tym linkiem.