- Reklama -NIkeNIke

Pelagia Kolotouro nową dyrektorką kreatywną Lacoste

Zaledwie miesiąc po ogłoszeniu odejścia Louise Trotter, Lacoste ogłosiło, że Pelagia Kolotouros została nową dyrektorką kreatywną marki, która ma nadzorować francuski brand.

Kolotouros jest absolwentka Parsons Design School, a swoją karierę rozpoczęła w 2008 roku dołączając do Theory. 50 latka pracowała następnie dla marki Calvin Klein, by po czasie przejść do YEEZY, kierując jej artystycznym kierunkiem. W 2017 roku została globalnym dyrektorem kreatywnym The North Face. Pracowała również z marką adidas, gdzie nadzorowała partnerstwa IVY PARK z Beyonce i Pharrella Williamsa.

Zastępca dyrektora generalnego Lacoste, Catherine Spindler, powiedziała w komunikacie:

„Przybycie [Pelagii Kolotouros] następuje w czasie odnowionego podejścia artystycznego, którego celem jest jeszcze większe zwiększenie kreatywności i atrakcyjności marki.

Ze swoim uznanym doświadczeniem w rozwijaniu współpracy o udowodnionym i unikalnym wpływie, jej zdolnością do redefiniowania kreatywnych modeli w celu podniesienia elementów do statusu kultowych oraz jej talentu do łączenia kultur, szczególnie mody i sportu, Pelagia ma wszelkie atuty, aby towarzyszyć Lacoste w nowym cyklu twórczej ekspresji i dążeniu do ambicji: stania się najbardziej inspirującą francuską marką w modzie sportowej”.

Pelagia Kolotouro Lacoste 1

Ten post może zawierać linki afiliacyjne.

- Reklama -NIkeNIke

ZOBACZ NASTĘPNE NEWSY: