Zaledwie miesiąc po ogłoszeniu odejścia Louise Trotter, Lacoste ogłosiło, że Pelagia Kolotouros została nową dyrektorką kreatywną marki, która ma nadzorować francuski brand.
Kolotouros jest absolwentka Parsons Design School, a swoją karierę rozpoczęła w 2008 roku dołączając do Theory. 50 latka pracowała następnie dla marki Calvin Klein, by po czasie przejść do YEEZY, kierując jej artystycznym kierunkiem. W 2017 roku została globalnym dyrektorem kreatywnym The North Face. Pracowała również z marką adidas, gdzie nadzorowała partnerstwa IVY PARK z Beyonce i Pharrella Williamsa.
Zastępca dyrektora generalnego Lacoste, Catherine Spindler, powiedziała w komunikacie:
„Przybycie [Pelagii Kolotouros] następuje w czasie odnowionego podejścia artystycznego, którego celem jest jeszcze większe zwiększenie kreatywności i atrakcyjności marki.
Ze swoim uznanym doświadczeniem w rozwijaniu współpracy o udowodnionym i unikalnym wpływie, jej zdolnością do redefiniowania kreatywnych modeli w celu podniesienia elementów do statusu kultowych oraz jej talentu do łączenia kultur, szczególnie mody i sportu, Pelagia ma wszelkie atuty, aby towarzyszyć Lacoste w nowym cyklu twórczej ekspresji i dążeniu do ambicji: stania się najbardziej inspirującą francuską marką w modzie sportowej”.