PLNY Textylia po ostatniej akcji Black Tuesday, o której zresztą mieliśmy okazję napisać, symbolicznie zamknęła pewien rozdział swojej historii. Ale nie myślcie, że ktoś tutaj wybrał się na jakieś wakacje. Nic bardziej mylnego. Po prostu przyszła pora na napisanie nowego etapu!
Jeśli toś zadaje sobie pytanie „o czym będzie ta nowa historia” to najlepszą odpowiedzią jest kolekcja Trademark. Jest ona kwintesencją tego, za co fani marki szczególnie ją cenią. To co ją wyróżnia to różnorodność krojów, kolorów i nadruków przy jednoczesnym zachowaniu klasycznego minimalizmu.
Kolory, które dominują to czerń, biel i szarość oraz wybrany przez Tedego soczysty koral. Stanowią one tło dla istoty kolekcji – logo marki. Od powstania legendarnego symbolu, logo PLNY® pojawiało się w różnych wariantach, ale pewne jest, że pd dwudziestu lat to właśnie ono jest fundamentem stylu marki.
Premiera kolekcji odbędzie się w poniedziałek 19 marca w sklepie PLNY Stolica. Pierwotnie założony w 2011 roku wraca do swojej podstawowej formy oficjalnego dilera. Zapraszamy w poniedziałek od 14.00 w bramę przy ulicy Chmielnej 24. Nowości sprawdzajcie, także na oficjalnej stronie internetowej PLNY Textylia.