Pop Trading Company, znany jako autorytet w świecie skatewear od ponad dekady, z dumą prezentuje swoją najnowszą publikację – „Pop Trading Company 2013 – 2023 Book”.
Ta książka, będąca swoistym rytuałem przejścia, ukazuje sylwetki osób, które „indywidualnie kształtowały tożsamość Pop’a”.
Od chwili powstania w 2013 roku, marka z Amsterdamu skupia się na dokumentowaniu swojego wpływu na kulturę skateboardingową. Projekt graficzny autorstwa Jima Kloka, obfitujący w 336 stron, jest limitowany do 500 egzemplarzy.
„Pop to Amsterdam i skateboarding” – pisze Ben Perdue we wstępie do książki.
Pop Trading Company udowadnia, że nie trzeba być tradycyjną firmą skate’ową, aby reprezentować wartości kultury. Książka jest hołdem dla wspólnoty oraz historii marki, prezentując zarówno jej ubrania, deski, jak i sklep.
Kup album „Pop Trading Company 2013 – 2023 Book” już teraz za ~350 PLN w oficjalnym sklepie internetowym marki.