- Reklama -Jordan 1Jordan 1

NOAH prezentuje upcyklingowy projekt „Not Dead Yet”

Nowojorski streetwearowy brand NOAH, za którym stoi były kreatywny Supreme Brendon Babenzien, powraca do nas z nowym projektem „Not Dead Yet”.

Jeśli śledzicie markę odpowiednio długo to pewne zauważyliście, że nie przeprowadzają sezonowych wyprzedaży, które są tak oczywiste w branży modowej. Mało tego, nie robią nawet wyprzedaży w Black Friday!

Jednak z sezonu na sezon stają przed faktem, że niesprzedanych rzeczy i zapasów jest coraz więcej, a chodzi o głównie o outletowe pozycje z delikatnymi uszkodzeniami i niedoróbkami produkcyjnymi. Znaleźli jednak na to sposób – przestawiają się na upcykling produktów i przywracają je z powrotem na rynek.

Nowojorska firma wykorzystuje technologię unikalną dla Japonii i tworzy nową wartość dodaną dzięki współpracy z artystami. Przy wsparciu Kyoto Crest, który specjalizuje się w barwieniu roślinnym z długą historyczną tradycją, przedstawiają swoje przeszłe propozycje ufarbowane na czarno tradycyjnymi technikami farbowania. Każdy produkt barwiony specjalną techniką charakteryzuje się tym, że nie przenosi koloru nawet po praniu z białą odzieżą.

Pierwsza taka kolekcja NOAH obejmuje t-shirty, longsleeve’y oraz rozpinaną bluzę z kapturem, którym towarzyszą dwa rodzaje spodni. Trzymamy kciuki, żeby kolekcja była dostępna nie tylko w ich sklepie w Tokio, ale również online.

- Reklama -Jordan x PSGJordan x PSG

ZOBACZ NASTĘPNE NEWSY: