- Reklama -NikeNike

Rhuigi Villaseñor, założyciel marki RHUDE, został dyrektorem kreatywnym Bally

Świat mody i streetwearu przecina się coraz częściej. Kolejnym ruchem, który zaciera granicę jest mianowanie na dyrektora kreatywnego marki Bally założyciela brandu RHUDE. Rhuigi Villaseñor, bo o nim tu mowa, objął to stanowisko wraz z początkiem 2022 roku.

Wybór Rhuigiego nie jest zaskoczeniem, ponieważ wielu luksusowych graczy poszukuje talentów, które mogą unowocześnić i na nowo zinterpretować marki dla nowej publiczności – pozostawanie aktualnym nigdy nie było ważniejsze. Wystarczy tu wspomnieć takie ruchy jak pojawienia się Virgila Abloha w Louis Vuitton, Matthew M. Williamsa w Givenchy czy Nigo w Kenzo.

Villaseñor, który założył swój brand w 2015 roku, przy swoich kolekcjach stara się łączyć wiele różnych subkultur, a przy tym inspiruje się światem wyścigów i klasyczną Americaną. To właśnie sprawiło, że Rhuigi stał się jednym z pionierów nowoczesnej odzieży miejskiej.

Nicolas Girotto, dyrektor generalny Bally, powiedział:

„W ciągu ostatnich trzech lat na nowo zdefiniowaliśmy nasze pozycjonowanie, skutecznie konsolidując markę w całej ofercie produktów i punktach kontaktu z klientami. Ten mocny fundament, zakorzeniony w uścisku naszej szwajcarskiej tożsamości, umożliwia nam realizację naszych ambicji.

W tym przełomowym momencie i po znalezieniu odpowiedniego bohatera w Rhuigim, jesteśmy gotowi przenieść Bally na wyższy poziom. Powierzam Rhuigi’emu, utalentowanemu wizjonerowi, kontynuację ewolucji współczesnego znaczenia naszej marki i przyspieszenie wzrost przy jednoczesnym zachowaniu podstawowych wartości marki.

Po wnikliwym prześledzeniu postępów Rhuigiego jestem podekscytowany tym, jak jego naturalna kreatywność i energiczny duch uczyniły go jednym z największych twórców w branży. Głębokie zrozumienie historii Bally przez Rhuigi’ego w połączeniu z wyraźnym uznaniem szwajcarskiego stylu życia będzie kluczowe dla wprowadzenia marki w przyszłość.”

Bally liczy na to, że Villaseñor wprowadzi swój sznyt do ich produktów i propozycji, a także będzie nadzorować artystyczny kierunek szwajcarskiej marki.

Rhuigi Villaseñor dodał:

„Jestem dumny, że zostałem mianowany na stanowisko nowego dyrektora kreatywnego Bally. Jako marka bardzo bliska mojemu sercu, Bally był noszony w mojej rodzinie z pokolenia na pokolenie, od mojego dziadka do mnie.

Pionierska spuścizna marki w zakresie innowacji społecznych i 171 lat luksusowego dziedzictwa jest prawdziwą inspiracją, pociąga mnie ogromne zaangażowanie firmy w zrównoważony rozwój i rzemiosło. Zawsze podziwiałem szwajcarskie podejście do luksusu, jego dyskretną reprezentację doskonałości oraz symbiotyczną otwartość i troskę o środowisko.

Nicolas [Girotto] i ja podzieliliśmy się naszą wspólną wizją i z ogromnym zaszczytem przyjmuję to wyzwanie. Nie mogę się doczekać ożywienia i unowocześnienia marki, przy jednoczesnym poszanowaniu jej wieloletniej tradycji, dzieleniu się jej historią z szerszą społecznością.”

Pierwsza kolekcja twórcy RHUDE dla Bally będzie obejmowała propozycje na na wiosnę i lato 2023.

Ten post może zawierać linki afiliacyjne.

- Reklama -NikeNike

ZOBACZ NASTĘPNE NEWSY: