Od wielu dekad sportowe buty były bardzo popularne w środowisku hip-hopowym, co przekładało się na dobry marketing bez nakładu kosztów, ale firmy i tak poszły o krok dalej. Kilka lat temu Reebok, brand którego właścicielem jest obecnie Adidas AG, wypuścił buty sygnowane nazwiskiem raperów 50 Centa i Jay-Z, co okazało się to strzałem w 'dziesiątkę’. Dołączenia Swizz Beatza do Reeboka w 2011 roku i wypuszczenie przez niego swoich butów potwierdza wcześniejsze stwierdzenie, że zwerbowanie celebryty jest bardzo dobrym zagraniem marketingowym i skorzystanie z jego usług przynosi wiele profitów.
Kolejną gwiazdą, którą zwerbował Reebok jest raper i głowa MMG – Rick Ross, który – o ironio – jest potwierdzonym fanem Jordanów i marki Nike, do tego stopnia, że pojawił się nawet w reklamie Nike w 2010 roku, u boku Bo Jacksona, Tima Tebow i wielu innych sportowców, więc nie wiem jak to teraz będzie wyglądało. Ciekawe czy jego zadania będą bardziej kreatywne czy będzie tylko twarzą marki, czy pojawi się model sygnowany jego nazwiskiem? Czas pokaże…
[youtube i4KPio5oRDk 630]