Przez ostatnie tygodnie Ronnie Fieg, założyciel sklepu i marki KITH, pokazywał nam zdjęcia z przeszłości nawiązujące do BMW. Wrzucił również kilka fotografii odnowionej wersji 1989 BMW M3 E30. Jak się teraz okazuje był to wstęp do kampanii prezentującej nowy model 2021 BMW M4. Całe to przedsięwzięcie miało na celu połączenie przeszłości i teraźniejszości.
Zacznijmy jednak od początku. Samochód BMW M3 E30 należący do Fiega został wysłany do siedziby BMW w Niemczech w celu całkowitej przebudowy od podstaw przy użyciu części BMW Classic Parts. Te oryginalne komponenty zostały pozyskane z różnych archiwów niemieckiego giganta, aby zapewnić, że każdy element będzie w 100% autentyczny zgodnie ze specyfikacjami projektowymi z 1989 r.
Następnie wzięła się za niego ekipa Ronniego i wprowadziła kilka delikatnych smaczków i modyfikacji. Mamy tu na myśli specjalny emblemat Kith BMW Roundel, który znalazł się na masce, bagażniku, felgach i kierownicy. Dochodzi do tego znaczek Kith Motorsport na bagażniku i wytłoczone skórzane wnętrze Kith Monogram.
Wyświetl ten post na Instagramie.
Jak zauważyliście na powyższym video, całość skończyła się przedstawieniem najnowszego BMW M4 2021. Tu również widać kilka ciekawych smaczków. Wprowadzono między innymi charakterystyczny odcień Cinnabar Red, kolor lakieru, którego BMW już nie oferuje. Dochodzi do tego znaczek Kith Motorsport na bagażniku, wytłaczane skórzane wnętrze Kith Monogram oraz z podświetlany emblemat Kith na zagłówkach.
Obie widoczne tu wersje są jedyne w swoim rodzaju i nie będą wystawiane na sprzedaż. Według zapowiedzi to dopiero początek ich współpracy zapowiadanej na 2020 rok.
Przy okazji jeśli jaracie się takimi projektami to sprawdźcie koniecznie projekt Aime Leon Dore x Porsche na video, zdjęciach oraz ich wspólną kolekcję.