Na ekranach swoich urządzeń widzicie właśnie dość nietypowy projekt. Chodzi o słuchawki Beats Flex zaprojektowane przez ekipę Wacko Maria.
Wacko Maria to streetwearowy brand reprezentujący Tokio założony już w 2005 roku. Muzyka jest ich podstawą, a kolekcje zderzają romantyczność i glamour z ulicznym sznytem. W swoim kolaboracyjnym portfolio mają szereg ciekawych projektów, a teraz mogą do niego dołączyć współpracę z amerykańskim Beats, marką założoną przez Dr Dre, a następnie sprzedaną Apple.
Zgodnie z dobrze już znaną stylistyką japońskiej marki, słuchawki pojawią się w niestandardowym dzikim wzorze imitującym lamparcie cętki. Możecie go kojarzyć z lekkich koszul oraz kurtek, które pojawiają się w kolekcjach brandu z Tokio.
Przechodząc do konkretów – jedna strona przewodu jest w kolorze czarnym, natomiast druga w pomarańczowym. Oba kolory pojawiają się również na samych dousznych słuchawkach, jak i na wspomnianym wzorze przy pilocie.
Lamparcie cętki pokrywają również specjalnie zaprojektowane opakowanie na słuchawki. Zresztą sami zerknijcie na dołączone poniżej zdjęcia.
Słuchawki Wacko Maria x Beats Flex „Leopard” pojawią się w sprzedaży już 2 grudnia u wybranych detalistów i na stronie internetowej japońskiej marki.