Jak zapewne większość z Was wie, kalifornijska legenda Stussy obchodzi właśnie swoje 40 lecie. Oczywiście z tejże okazji wchodzi w szereg kolaboracji. Jednym z najnowszych projektów jest kolekcja World Tour prezentowana w tym wpisie.
Rick Owens, Virgil Abloh, Takahiro Miyashita, a także Marc Jacobs i Martine Rose reprezentują różne miasta i społeczności, które zainspirowały Stüssy. Każda z wymienionych osób wnosi inną perspektywę, wrażliwość i zamiar, które przeciwstawiają się sprawdzonemu językowi projektowania legendy streetwearu.
Owens przedstawił koszulkę z ustami i złotymi zębami. Natomiast Virgil sięgnął po grafiki przedstawiające Sfinksa i Anioła, a Takahiro Miyashita postanowił pobawić się fontem i rozmieszczeniem napisów. Jest jeszcze Marc Jacobs z odręcznym rysunkiem i napisami oraz Martine Rose z najprostszym projektem i logotypem Expect Perfection.
Premierę kolekcji Stussy World Tour 40th Anniversary ustawili na piątek 20 listopada. Nowości dostaniecie w sklepach stacjonarnych marki, w sklepie online oraz poprzez Dover Street Market.