Jesienny sezon zdecydowanie nie mógłby rozkręcić się na dobre bez promocyjnego materiału, zaserwowanego przez krakowską ekipę SUPERSKLEPU. Tym bardziej, że to właśnie teraz wypada okrągła rocznica! Pierwszy lookbook datuje się na jesień 2010 roku. Natomiast do tej pory stworzono aż 18 przeróżnych zestawów fotograficznych.
Taki stan rzeczy pozwala spojrzeć na modę w nieco szerszej perspektywie. Przede wszystkim traktując ją jako proces, który ciągle ewoluuje. Motywem przewodnim jest relacja międzyludzka, szczególnie teraz, gdy przyszło nam się zmierzyć z pandemią, a spotkania z bliskimi ograniczane są do minimum.
Załączone fotografie to nic innego jak próba opowiedzenia historii o przyjaźni i bliskości. Do tego wykorzystano nieodzowne tło, towarzyszące człowiekowi od zarania dziejów. Mowa oczywiście o naturze. W jej otoczeniu jesteśmy w stanie pozwolić sobie na chwilę oddechu, spokoju i relaksu. Przypominamy sobie o pięknie różnych relacji, mogących nas umocnić. W takich momentach zdajemy sobie sprawę jak niewiele potrzeba do osiągnięcia szczęścia i satysfakcji.
Warto wspomnieć, że cały projekt okraszony jest interesującymi stylizacjami. Odpowiada za nie Iwona Leśniak. Wykorzystano tutaj między innymi produkty takich brandów jak Carhartt WIP, Brixton, Dr. Martens, Stussy, Nike czy dobrze znana nam z rodzimego podwórka marka The Hive. Jak sami widzicie, sama wysoka półka!
Lookbook przeznaczony na jesień tego roku to kawał porządnej roboty, przygotowanej przez Michała Mentela, autora poniższych zdjęć. Wspierany przez Fujifilm Poland, miał możliwość pracy na najwyższej jakości sprzęcie. Poniższy materiał promocyjny jest też w pewnym sensie wyrazem podziękowania SUPERSKLEPU, skierowanym w stronę zarówno starych, jak i nowych klientów, trwających przy lokalnym biznesie na dobre i na złe.
Dlatego dłużej nie będziemy Was zatrzymywać, koniecznie odwiedźcie oficjalną stronę internetową tego skateshop’u i sprawcie sobie nieco przyjemności!