Wiosną tego roku marka Supreme wypuści „30 Years: T-Shirts 1994-2024” – trzytomową monografię dokumentującą każdą koszulkę wydaną przez Supreme w ciągu 30 lat.
Koszulki odegrały kluczową rolę w historii tej nowojorskiej marki od samego początku. Pierwszy sklep Supreme otworzył się na ulicy Lafayette w 1994 roku, a niektóre z pierwszych produkowanych i sprzedawanych przedmiotów to właśnie koszulki. Marka celebrowała otwarcia nowych sklepów, czciło ikony od Lou Reeda po Kermita Żabę i rozwijało swój buntowniczy głos – wszystko za pomocą T-shirtów.
Album „30 Years: T-Shirts 1994-2024” będzie dostępny od 25 kwietnia, zapewniając fanom marki niepowtarzalną okazję do zgłębienia historii i ewolucji kultury streetwear. Szukajcie go w ich sklepach stacjonarnych lub na stronie internetowej. Wszystkie trzy tomy zostaną sprzedane razem w eleganckim futerale.