- Reklama -NikeNike
Strona głównaSztukaDesignTaku Omura zmienia logotypy popularnych firm w akcesoria biurowe

Taku Omura zmienia logotypy popularnych firm w akcesoria biurowe

Japoński designer Taku Omura wpadł na świetny pomysł, który polegał na wykorzystaniu logotypów słynnych na całym świecie firm i wkomponowanie ich w akcesoria przydatne w każdym biurze.

Trial and Error jest eksperymentalnym procesem, w którym Omura zmienia wygląd popularnych logotypów i reinterpretuje wizualne symbole w sposób, który można wykorzystać w życiu codziennym. Korzystając z drukarki 3D, artysta tworzy produkty – niektóre miniaturowe i inne o odpowiednich rozmiarach – które mają postać łatwo rozpoznawalnych gadżetów i urządzeń przydatnych w biurach.

Dla przykładu mamy logo Louis Vuitton zmienione w podstawkę na wizytówki, logo adidasa jest teraz stojakiem na długopisy, a Adobe służy teraz jako wieszak na ciuchy. Resztę zobaczycie na załączonych poniżej fotografiach.

Taku Omura-0 Taku Omura-00 Taku Omura-1 Taku Omura-2 Taku Omura-3 Taku Omura-4 Taku Omura-5 Taku Omura-6 Taku Omura-7 Taku Omura-8 Taku Omura-9 Taku Omura-10 Taku Omura-11 Taku Omura-12 Taku Omura-13 Taku Omura-14 Taku Omura-15 Taku Omura-16 Taku Omura-17 Taku Omura-18 Taku Omura-19 Taku Omura-20 Taku Omura-21 Taku Omura-22 Taku Omura-23 Taku Omura-24 Taku Omura-25 Taku Omura-26

Ten post może zawierać linki afiliacyjne.

- Reklama -Nike
- Reklama -NIke

ZOBACZ NASTĘPNE NEWSY: