- Reklama -NikeNike
Strona głównaLifestyleSkateboardingTony Hawk został nowym ambasadorem i partnerem marki Vans!

Tony Hawk został nowym ambasadorem i partnerem marki Vans!

Vans i Tony Hawk ogłosili właśnie partnerstwo. Dwie największe legendy skateboarding połączyły siły i rozpoczynają swoją wielopoziomową współpracę.

Legendarna kalifornijska marka ogłosiła dziś, że rozpoczyna współpracę z ikoną „w celu stworzenia autentycznych i inspirujących inicjatyw marki, które umożliwią kreatywną ekspresję poprzez deskorolkę”.

Według zapowiedzi Tony Hawk będzie produkował zupełnie nowe profesjonalne zawody skateboardingowe na vercie, jednocześnie promując globalne platformy marki Vans. Pozostanie także komentatorem serii Vans Park.

„Vans wspiera deskorolkę od samego początku i nigdy nie wahał się w swoim zaangażowaniu, nawet przy ogromnym mainstreamowym sukcesie” – powiedział Hawk. „Zawsze szanowałem ich uczciwość, dlatego mam zaszczyt oficjalnie połączyć siły i pomóc w dalszym rozwoju skatebordingowej kultury w możliwie najbardziej autentyczny sposób”.

Vansy były pierwszymi butami na desę, które Hawk założył już w 1978 roku. „Mój tata kupił mi parę i błagałam go o kupno „ochraniaczy kostki”, ponieważ wysokie buty na deskę nie były wtedy jeszcze dostępne. Prawie wyłącznie nosiłem Vansy do połowy lat 80.”- ujawnił Tony.

Globalny dyrektor Vans ds. sportów ekstremalnych, Bobby Gascon, dodał: „Imię Tony’ego Hawka jest synonimem skateboardingu dla fanów na całym świecie. Jest pionierem i swoim niesamowitym talentem zainspirował miliony osób do wybrania deski. Jesteśmy zaszczyceni, że będzie on wspierać misję Vans, aby promować i rozwijać skateboarding na całym świecie”.

W oficjalnym oświadczeniu Vans poinformowało również, że marka i Tony Hawk stworzą inicjatywy i wydarzenia, które będą miały na celu wesprzeć społeczność skupioną wokół skateboardingu, która ucierpiała z powodu kryzysu wirusowego (zakaz skupiania się w skateparkach, wychodzenia z domu itp), w którym obecnie jesteśmy. Wszystko to w celu promowania pozytywnego wpływu, jaki może zapewnić deskorolka. Obejmie to między innymi angażujące społeczne kampanie w transmisjach na żywo, rozdawanie produktów i nagród czy wreszcie specjalne kolaboracje.

Obecne dni są niezwykle trudne dla wielu osób, dlatego mamy nadzieję zapewnić rozrywkę i wesprzeć kreatywność globalnej społeczności” – powiedział Hawk w oświadczeniu. „W niespotykanych dotąd czasach musimy być pozytywni, wspierać się nawzajem i dalej tworzyć”.

Jedną z inicjatyw, którą Vans niedawno uruchomił, jest platforma do customizowania, która ma wspierać niezależnych partnerów biznesowych pod nazwą „Foot The Bill”, a dochód z każdej sprzedanej pary ma trafić bezpośrednio do konkretnych małych firm.

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Welcome to the @VansSkate family, @TonyHawk ?

Post udostępniony przez Vans Skate (@vansskate)

Ten post może zawierać linki afiliacyjne.

- Reklama -Nike
- Reklama -NIke

ZOBACZ NASTĘPNE NEWSY: