Travis Scott to chyba najgorętsze nazwisko na rynku amerykańskim. Raper współpracujący z Nike wchodził już w szereg rozmaitych kolaboracji, które wszystkie okazywały się totalną petardą sprzedażową i PR’ową. Wystarczy wspomnieć chociażby Fortnite czy McDonalds.
W 2021 roku jego biznesowe portfolio poszerza się o kolejne przedsięwzięcie, które współtworzy z firmą piwowarską Anheuser-Busch. Efektem ich współpracy ma być napój alkoholowy Spiked Seltzer o nazwie „CACTI”.
La Flame o swoim nowym projekcie informował już w grudniu. Jednak dopiero teraz przedstawia nagranie prosto z fabryki i ogłasza sklepową premierę.
Travis Scott przedstawia na krótkim video puszki nowego napoju Cacti, który pojawi się w trzech smakach: Limonka, Truskawka i Ananas, z których wszystkie czerpią silną inspirację z tequili.
Gaszące pragnienie seltzery są wytwarzane w Los Angeles i będą dostępne w puszkach 12 uncji sprzedawanych w opakowaniach po 9 sztuk. Będą dostępne również pojedyncze puszki 16 uncji i 25 uncji. Ich datę premiery ustawiono na 15 marca.
Co to jest Spiked Seltzer czy inaczej Hard Seltzer? Jest to napój o niskiej zawartości alkoholu, na bazie wody gazowanej, wzbogacony aromatem. Nie mylcie tego z drinkami łączącymi wodę gazowaną z wódką. W USA alkohol ten jest zwykle wytwarzany poprzez fermentację cukru trzcinowego, do którego dodaje się aromat smakowy.
W Stanach Zjednoczonych jest to obecnie jeden z najbardziej popularnych napoi alkoholowy, który zaczyna doganiać piwowarskich gigantów.
Wyświetl ten post na Instagramie.