- Reklama -NikeNike

Skater Mindset: Converse i Tyler The Creator w nowej kampanii kreują przyszłość

Globalna kampania „We Create Next” marki Converse wyróżnia się jako potężne zjednoczenie deskorolkowej pasji i artystycznego geniuszu. W kampanii tej, skater mindset nie jest jedynie stylem życia, ale źródłem inspiracji dla wszystkich. Grupa utalentowanych skaterów, jak młodzi adepci Zion Effs, Jax Effs, czy Evan Mock, dołączyło do Converse CONS, w którym wspólnie z doświadczonymi weteranami, takimi jak Louie Lopez i Alexis Sablone, będą tworzyć święty team.

„We Create Next” to najnowsze wcielenie sposobu w jaki marka stara się podsycać i wspierać pasje sportowców i członków społeczności. Robi to poprzez twórcze możliwości oraz współpracę.

Tyler The Creator, jako ikona kreatywności, uwiarygodnia kampanię swoim niepowtarzalnym stylem. Jego piosenka „STUNTMAN” z albumu „Call Me If You Get Lost” nadaje rytm całej narracji. To już nie pierwszy raz, gdy Tyler wplątuje się w tę markę. Jego zaangażowanie nie tylko podkreśla kulturotwórczy charakter Converse, ale również podnosi poziom kreatywności i nowatorstwa.

Kampania „We Create Next” to manifestacja dziedzictwa Converse i jej zobowiązania do wspierania pasji oraz twórczego wyrażania się. Zespół deskorolkarzy i artystów reprezentuje autentyczność, zarówno na desce, jak i poza nią. To nie tylko reklama produktów, to opowieść o wspólnej pasji, która przekracza granice i inspiruje do tworzenia kolejnych rozdziałów w historii marki Converse.

Po więcej informacji i produkty śmiało udajcie się na stronę internetową Converse.

tyler the creator converse cons we create the next march 2024 1 tyler the creator converse cons we create the next march 2024 2 tyler the creator converse cons we create the next march 2024 3 tyler the creator converse cons we create the next march 2024 4

Ten post może zawierać linki afiliacyjne.

- Reklama -NikeNike

ZOBACZ NASTĘPNE NEWSY: