- Reklama -NikeNike

Virgil Abloh wprowadza nowe logo Off-White

Off-White – brand znany ze skrzyżowanych linii zakończonych strzałkami i cudzysłowem wprowadza nowe logo, a wszystko ujawnił sam twórca marki – Virgil Abloh.

Przez ostatnie kilka dni przy pomocy social media Abloh prezentował zdjęcia nowych kolekcji, przy których można było znaleźć metki i emblematy, których wcześniej nie widzieliśmy. Widzimy na nich rozłączone słowa OFF i WHITE, przy których pojawiają się dłonie, a dodatkowo pomiędzy tym umieszczona jest ludzka głowa. Może nam to przywodzić na myśl tonącego człowieka. Dodatkowo Virgil podpisuje to słowami „updated identity. miscellaneous images.”

Nowa identyfikacja pojawia się przy metka z kolekcją Off-White na wiosnę i lato 2020 roku.

virgil abloh off-white new logo 0 virgil abloh off-white new logo 1 virgil abloh off-white new logo 2 virgil abloh off-white new logo 3 virgil abloh off-white new logo 4 virgil abloh off-white new logo 5 virgil abloh off-white new logo 6

Według doniesień logo Off-White zostało opatrzone znakiem towarowym w dniu 13 września. Zgłoszenie stwierdza, że znak składa się z rąk i twarzy tonącego człowieka pod słowami Off i White, i będzie stosowany na wszystkim, od odzieży i nakryć głowy po buty i maski do spania.

Poprzednie już logo było łączone z banerem przy lotnisku Glasgow, natomiast obecne niektórzy mogą kojarzyć z reklamą Tabu.

off white glasgow airport

 

Ten post może zawierać linki afiliacyjne.

- Reklama -NikeNike

ZOBACZ NASTĘPNE NEWSY: