- Reklama -NikeNike
Strona głównaBiznesWłaściciele Off-White i Heron Preston wykupują markę AMBUSH

Właściciele Off-White i Heron Preston wykupują markę AMBUSH

W tym tygodniu doszło do kolejnych ruchów biznesowych. New Guards Group przejęło większość udziałów w Yoon Ahn i Verbala w marce AMBUSH.

Ambush zostało założone w 2008 roku jako marka zajmująca się biżuterią, natomiast w 2016 r. poszerzyła swoją ofertę o odzież i akcesoria. Był to projekt powstały z pasji graficzki Yoon Ahn i gwiazdy hip-hopu Verbala. Oboje nie mieli żadnego doświadczenia w branży modowej, ale swoimi charakterystycznymi, zabawnymi projektami szybko zyskali spore grono fanów i rozgłos. Jej fanami byli Kanye West oraz Rihanna. Ambush weszło również w kilka kolaboracji, między innymi z Nike, Rimowa, Sacai, Converse czy Gentle Monster.

Mediolańska spółka New Guards Group, która przejęła japońską markę, ma w swoim portfolio udziały lub jest właścicielem takich marek jak Off-White, Heron Preston czy chociażby Palm Angels i Kirin. Natomiast samo New Guards Group został wykupione w sierpniu 2019 roku przez Farfetch za kwotę $675 dolarów.

Pomimo rozpoznawalności wśród młodych fanów mody na całym świecie, firma jest nadal stosunkowo niewielka. Według marki generuje ona około 22 mln USD rocznej sprzedaży. Biżuteria jest kluczową kategorią, stanowiącą 30 procent sprzedaży, a około połowa całkowitej sprzedaży (online i offline) pochodzi z Japonii.

Po przejęciu, AMBUSH ma zwiększyć swój zasięg dzięki większej liczbie międzynarodowych dystrybutorów i nowych kategorii. Ponadto duża część produkcji odzieży będzie teraz produkowana we Włoszech, choć niektóre kategorie, w tym biżuteria oraz denim, pozostaną w Japonii. Marka ma również otworzyć własne sklepy stacjonarne poza Japonią.

Więcej o przejęciu doczytacie na BoF.

Ten post może zawierać linki afiliacyjne.

- Reklama -Nike
- Reklama -NIke

ZOBACZ NASTĘPNE NEWSY: