- Reklama -NikeNike
Strona głównaWywiadWYWIADOWCZO: THE ILLEST VS WS2

WYWIADOWCZO: THE ILLEST VS WS2

Przedstaw się i opowiedz jaka jest Twoja rola w sklepie WS2

Adam Zdziech – związany z warszawskimi sneakerstorami od 2008 roku, aktualnie jestem odpowiedzialny głównie za dobór towaru, który pojawia się na półkach i w sklepie on-line, jak również za ogólny wizerunek naszej „marki” – można mnie nazwać „brand managerem” sklepu WS2

Czym jest nowy sklep WS2? Co wnosi na rynek?

Nowy WS2 jest lepszą wersją starego Warsaw Sneaker Store – lepszą bo większą – zarówno w kwestii powierzchni sklepu, jak i ilości produktów, brandów, itd. Nareszcie pojawia się sklep, w którym w jednym miejscu znajdziecie najlepszy sort sneakerowych brandów, uzupełniony wyselekcjonowanymi kolekcjami Waszych ulubionych streetwearowych marek. Nie było jeszcze takiego miejsca, łączącego streetwearowy butik ze sneakershop’em z prawdziwego zdarzenia.

ws2-2 ws2-3

Dlaczego przenosiny i co na tym zyskaliście?

Przede wszystkim zyskaliśmy na powierzchni handlowej i magazynowej – aby transformacja w multibrand była możliwa ten aspekt był „do poprawy”

Już niedługo oficjalne otwarcie, czy cos z tej okazji organizujecie?

Oficjalne otwarcie będzie połączone z wystawą archiwlanych modeli adidas Superstar, będzie swojego rodzaju oficjalnym wprowadzeniem tej marki do sklepu, z tej okazji zorganizowaliśmy mały event w formie zamkniętej imprezy dla gości ze świata sneakersów, streetwearu, rodzimej sceny hip-hopu oraz związanych z tym światem mediów – zaproszenie dotarło?

Co z Chmielną20? Czy sklep nadal istnieje?

Jak najbardziej, na razie lokal posłużył jako przestrzeń do eventu z okazji premiery modelu adidas NMD w Polsce, a także do tymczasowej ekspozycji produktów zaprzyjaźnionej marki 1991international. Na wiosnę sklep ruszy pełną parą w nowej odsłonie, ale szczegóły pozostawiamy w tajemnicy, na razie…

ws2-6 ws2-1

Czy w nowym sklepie będzie na stałe adidas? Czy tylko przy okazji specjalnych premier? Co z innymi markami?

Tak jak wspomnialem wcześniej, adidas na stałe wkracza na nasze sklepowe półki na poziomie jakim nie może pochwalić się żaden sklep w Polsce – premiery Yeezy Boost 350 i ostatniej wersji modelu NMD Runner były tylko wstępem do tego co czeka nas i Was wkrótce! Poza produktami adidas originals, nowością są u nas kolekcje od Reebok Classic, Asics Tiger/Onitsuka Tiger, New Balance, Puma Select, Saucony Originals, Kangaroos – wszystkie ze swoimi najwyższymi dostępnościami – a także apparel streetwearowych marek – Hommies Wonderland, Stussy, Undefeated, HUF, The Hundreds, 10 Deep, Herschel Supply, Starter i nie tylko

Jak udało się Wam zorganizować premierę Yeezy, bo to przecież wielkie wydarzenie? Jak oceniecie całe wydarzenie z perspektywy czasu?

Jak nam się udało? Chyba po prostu bardzo nas lubią :) a tak na poważnie, współpraca naszej firmy z adidas Polska trwa od wileu lat, kiedy więc podjeliśmy decyzję o przeistoczeniu sklepu w multibrand uznali nas za najlepszego kandydata do dystrybucji swojego najlepszego towaru :)

Premiera przerosła nasze oczekiwania, ilość osób jaka przewinęła się przez sklep wprawiła nas w osłupienie a cześciowo  zablokowany ruch na Szpitalnej, podczas ogłoszenia wyników losowania, jest tego dowodem Oczywiście uczymy się na błędach i z perspektywy czasu wiemy już co mamy zrobić aby negatywnych komentarzy było jak najmniej :)

Czy w najbliższym czasie czekają nas podobne eventy u Was w sklepie? Jeśli tak to jakie?

Oczywiście nie zwalniamy, minął zaledwie miesiąc a już pojawiło się kilka ciekawych pozycji m.in. Reebok Classic Leather by Kendrick Lamar czy wspomniana wcześniej druga wersja adidas NMD Runner. Przed nami kolejne wyzwania – premiery od Jordan Brand, nowych Yeezy Boost (ekskluzywne info dla Ciebie ;)) oraz kolaboracyjnych projektów innych marek (m.in. Asics Tiger, Puma czy Reebok Classic)

ws2-4 ws2-5

Co zmieniło się w Twojej pracy po zmianach? Nowe marki to nowe wyzwania i obowiązki?

Przede wszystkim dużo więcej obowiązków w doborze towaru – zmiana z monobrandu na multibrand wymaga dużo większego zaangażowania w kontakt z osobami z poszczególnych, współpracujących z nami brandów, do tego dochodzi szczegółowa analizy rynku, raportów sprzedaży i wielu czynników dzięki którym nasz Klient będzie mógł z czystym sumieniem mówić że „na Chmielnej jest najlepszy wybór” ;)

Kilka słów do czytelników The Illest 

Noście swoje kicksy! Rock’em, dont stock’em!!!

Dzięki

Pozdro i do zoabczenia!

Ten post może zawierać linki afiliacyjne.

- Reklama -Nike
- Reklama -NIke

ZOBACZ NASTĘPNE NEWSY: