- Reklama -NikeNike

Welcome to Club Originals!

adidas od pokoleń stoi u boku tych, którzy przekraczają granice mody, muzyki, ruchu i sztuki. Teraz postanowili postawić kolejny krok w stronę społeczności twórczych osób z całej Europy, remiksującą przeszłość, by tworzyć przyszłość – inaugurując kampanię Club Originals.

Club Originals nie jest fizycznym miejscem. To połączenie kreatywnych osób z różnych kultur i społeczności – porozumienie ponad podziałami, dzięki któremu może powstać coś wyjątkowego.

Kulturową rolę adidas Originals podkreśla nieprzypadkowy dobór bohaterów kampanii, którymi są ikoniczne modele butów: Rivalry, Superstar i Gazelle. Każdy z nich wpisuje się w trend nowej nostalgii, polegający na sięganiu po elementy kultury popularnej z lat 70., 80. i 90. i łączeniu, reinterpretowaniu ich na nowo. Trend ten obejmuje różne dziedziny ekspresji, od mody po sztukę, gdzie od lat widoczna jest aktywna obecność marki.

adidas club originals

Adresatami kampanii są przedstawiciele Gen Z, dla których świat coraz częściej wydaje się zbyt chaotyczny i nieprzewidywalny, co skłania ich do poszukiwania poczucia stabilizacji i kontroli poprzez sięganie do wypróbowane już rozwiązania z przeszłości. Powrót analogowej fotografii, popularność płyt winylowych, tatuaże, kasety, samochody klasyczne, a do tego zamiłowanie do odzieży vintage. Oto nowe paliwo napędowe współczesnych buntowników.

Kultura nie jest kształtowana ani definiowana przez jednostki. To zbiorowy wysiłek różnych ludzi i wielu społeczności, dlatego punktem kulminacyjnym polskiej odsłony kampanii będzie bezprecedensowe wydarzenie w warszawskim klubie Niebo.

W ramach wydarzenia powstaną 4 strefy tematyczne:

  • Art by @acuoms to rzeźbiarski live act, połączony z salonem tatuażu i Barber shopem, w których uczestnicy będą mieli okazję odświeżyć albo totalnie zmienić swój wizerunek, dzięki nowej fryzurze bądź tatuażom od Czarnego Brata i jego ekipy, którzy wraz z Miłką przygotowali specjalne wzory, dostępne tylko w ramach eventu
  • Style by @bginsky – w ramach której ekipa artystów będzie na żywo customizować ubrania. Bądźcie czujni! adidas Originals przygotował sporo koszulek, które zamierza rozdać uczestnikom imprezy.
  • Music by @maciek_i_ubrania, który będzie odpowiedzialny za muzyczną oprawę wydarzenia – na głównej scenie zagrają DRES$$CODE z gościnnym udziałem Krzysztofa Polaka, a w Piekle, czyli przestrzeni za górze, za djką staną zuzaOK i Aleksander Kienitz.
  • Movement by @przekosa to propozycja dla tych, którzy nigdy nie potrafią zdecydować, czy lepiej pograć w kosza, czy tańczyć.

Więcej szczegółów znajdziecie na profilach ambasadorów: @przekosa @acuoms @bginsky @maciek_i_ubrania

Welcome to adidas Club Originals by DRE$$CODE
21.04.2023
Niebo, ul. Nowy Świat 21

1 DRE$$CODE to kolektyw twórców internetowych i grupa przyjaciół. Założycielami są Bagi oraz Maciek i Ubrania, którzy o ubraniach i sneakersach wiedzą niemal wszystko. Członkowie ekipy to indywidualności, które razem tworzą naprawdę zgraną ekipę.

Ten post może zawierać linki afiliacyjne.

- Reklama -NikeNike

ZOBACZ NASTĘPNE NEWSY: