Od momentu wprowadzenia na rynek w 1983 roku wytrzymałe zegarki Casio G-SHOCK, wciąż ewoluują poprzez liczne kolaboracyjne projekty. Jednym z najnowszych jest limitowane wydanie zegarek DW-5900, za projekt którego odpowiadał VERDY i jego streetwearowa marka Wasted Youth.
Nowy wariant będzie bazował na kolorze niebieskim, który zabarwił nie tylko pasek, ale również kopertę. Tarcza pozostała w kolorze białym, przy czym jej powierzchnię pokrywa delikatny i subtelny wzór utworzony z obwoluty logotypu streetwearowej marki. Do tego dochodzi napis z jej nazwą na dole tarczy, a przy podświetleniu pojawiają się litery W.Y., czyli skrót od Wasted Youth.
Co ciekawe, zegarek zostanie zapakowany w puszkę przypominającą swoim wyglądem amerykańskie piwo. How cool is that?! Ponadto kolaboracja przynosi nam specjalne projekty bluzy z kapturem oraz t-shirtu, na których umieszczono grafiki z opisywanym tu zegarkiem.
Kolekcja i zegarek Wasted Youth x Casio G-SHOCK DW-5900 pojawią się w sprzedaży 9 grudnia, między innymi na stronie and VERDY’s Gift Shop. Od 1 grudnia ruszy również przedsprzedaż na oficjalnie stronie Casio.